Søndag, og 10 av 10 !

Helga har vært fin, og med sommer helt til fingerspissene. Sene kvelder med fine folk, og søndagstur i varmen. Mellom varme regnbyger i dag, så tok vi turen til Vikane og holdt oss utenfor regnet hele veien.

Vi endte på Hankøsund restaurant, og det er vel kanskje en opplevelse verdt å få med seg om man er i Fredrikstad området. Kan jo ikke annet enn å bli glad av sånne farger.

Hankø beach er laget på selve restauranten:)

Jeg tror jeg fant min nye favorittplass i dag 🙂 Og med et Pride flagg på disken så får dem her 10 av 10 av meg i dag:) Både for mat, flotte farger, egen strand og hyggelig folk som jobber der.

Jeg nyter sånne dager som det her. Hvor vi bare koser oss, og bare er lissom. Ingenting som skal rekkes og ingenting som må gjøres. Når temperaturen er som nå, så er det bare å gripe hele dagen, kvelden og nattan med begge hender.

Det er jo det her vi har venta på så lenge.

Håper dere alle har en fin sommer, og nyter hver dag. Selv om sommeren går fort, så er gode minner med lenge og med på å forlenge sommeren. Grip dagen er ikke bare en dårlig klisje;) Det kan være lurt at vi gjør innimellom.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg