Surrehue koser seg på tur

At jeg er distre, skal jeg ikke nekte for. At jeg har dårlig retningssans, skal jeg heller ikke nekte for. Ingen mindre enn 5 stk har blitt spurt om veien i dag. Heldigvis kan jeg prate- og heldigvis er folk greie.

Tross med gullskoa på, så lette jeg etter hotellet mitt tre ganger:P

Men jeg har kosa meg. Senka skuldre og kosa meg skikkelig. Det har regna masse, men det gikk fint med paraply. Fine møter for å planlegge pride, og med bedriften min.

Bare det å rusle rundt og kose meg, har vært utrolig deilig. Og jeg tror vi alle kan ha godt av et lite pusterom innimellom.

Det har jeg gjort i dag, og det skal jeg gjøre litt mer i morgen også- før turen går hjem igjen. Trenger ikke dra så langt, trenger ikke gjøre så mye. Bare det å komme litt vekk fra husets fire vegger- er helt knall:)

Skal nyte en god hotellseng, og en god hotellfrokost på en helt vanlig hverdag;) Også skal jeg se om jeg finner fram dit jeg skal i morra… 😛

 

 

2 kommentarer
    1. hehehe retningssans ja… det kjenner jeg til mangelen på 😀 Og geografisk retningssans!
      Håper du fikk et fint opphold på hotell, en god frukost er innen rekkevidde og dagen er ny og fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg