Takket være dere

Desember kommer, og åpning av BraNok kommer med stormskritt. Slutten på 2022 blir helt annerledes enn jeg kunne tenkt meg:)

Livet skjer, og plutselig får man igjen for det man har jobbet for i mange år- og det gleder meg stort at vi nå starter skeiv møteplass i Fredrikstad. Tilbakemeldingene er mange og rørende, og viser hvor etterlengtet dette har vært for mange. Og det å ha et samarbeid med så mange flotte, drivende engasjerte og hjertevarme mennesker- betyr så mye.

14 desember er åpningsdagen for BraNok, og det vil være appeller, artister og kunst hele dagen. Jeg gleder meg til å vise dere hva vi skal få til her framover.

For egentlig så er det takket være dere som følger meg at dette skjer nå. Uten alle deres meldinger, støtte og historier så hadde jeg gitt meg for lenge siden. Hver og en av dere som har tatt og som fortsatt tar kontakt, viser meg hvor lang vei vi har igjen i Norge- og hvor viktig det er å være seg selv. Jeg får innsiden av fordommer og frykt, og jeg har fått innsiden av euforisk lykke over å kunne være seg selv. Jeg får ta del i så mange historier som rører meg så dypt.

Og nå er jeg her:) I gang med å starte skeiv møteplass i Fredrikstad. Hvor trygghet, mangfold og inkludering skal stå i fokus. Hvor man er BRA NOK !

Jeg håper dere kommer innom <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg