Takket være dere..

Nå sitter jeg fornøyd i mitt eget lille hjørne, og er superfornøyd med min lille kontorkrok. For i sommer skal det jobbes. Ute blåser det skikkelig, og det knirker og knaker i det gamle huset jeg bor i.

Gradestokken holder seg på 20 grader, selv om det nærmer seg natt. Deilig sommerkveld å sitte inne i, og her er det fare for at jeg kan sitte noen timer.

Med tomme skrivebøker, og masse ideer i hodet. Selv om jeg for det meste jobber på pc, så er det ingenting som er så deilig som nye skrivebøker. Det å åpne en helt ny og tom skrivebok, er en glede i seg selv.

En skrivebok som bare venter på å bli full av ord. Og det har jeg flere av nå 🙂 Det er ikke så mye som slår det å hente posten når nye bøker ankommer. Da kribler det i fingrene etter å bare sitte i fred å skrive og rable for meg selv.

Det er en del spennende som skjer i sommer, og mye må planlegges og forberedes. Det beste er at det nå skjer litt frukter av det jeg har jobbet for de siste to årene- og det gir jo en boost i seg selv.  Jeg har flere intervjuer og litt opplæring på gang, og jeg vil selvfølgelig dele det med dere her gjennom sommeren.

Det er tross alt dere som leser og deler det jeg skriver, som har gjort til at jeg kan fortsette med det her. Det er dere som gir meg drivet til å fortsette, og gløden tilbake- når hatmeldingene kan ta litt piffen fra meg innimellom. For det må jeg jo bare innrømme at det gjør.

Men bare for en liten stund. Jeg er som regel raskt “back in track” igjen;)

Å kunne jobbe for det jeg brenner for, har lenge vært en drøm som jeg har latt ligge litt i bakgrunn. Men nå er det ikke lenger i bakgrunn, og jeg er så utrolig takknemlig for alle rundt meg som bidrar til at det nå skjer. For folka mine som heier, på dere som følger og deler og skriver så mye fint til meg. For de som lærer meg  og for sponsorer. Det er nesten så jeg må klype meg litt i armen.

Så det her er en liten takk til dere her i natten. En takk for at dere bryr dere, og for at dere kjemper kampen sammen med meg. At dere er med på å vise at det handler om å være seg selv, og at det handler om kjærlighet <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg