Tanken bak

Tanken bak å lage en blogg, er at jeg ofte har mye på hjertet. Jeg deler gjerne av egne erfaringer og går heller ikke av veien for en god diskusjon.
For fem år siden så var jeg gift med en mann og jeg har fem barn. Fem gutter fra 9 til 23 år som er mine stoltheter og gleder. Så sto jeg fram som lesbisk og har gjort meg en del erfaringer på godt og vondt. Vi er kommet langt i 2019, men ikke langt nok. Og det skremmende er at det føles som om det snur litt, og at verden ikke lenger er like positiv til at mennesker skal få være seg selv.  Derfor er det viktig at vi synes. Dt er viktig at vi ikke glemmer å stå opp for selv, stå på barrikadene og følge opp det de før oss har kjempet for.
Min historie kommer etter hvert og jeg blir også veldig glad om noen etter hvert også vil dele sin historie med meg.

På bloggen ellers vil det være om ting jeg er glad i , ting som engasjerer meg og antagelig litt valpespam siden jeg er så heldig og har en liten pelsdott i hus ved navn Charlie. Charlie er en gul labrador, født i februar 2019. Han er min medisin og min terapi.

Jeg er engasjert i ungdom og voksne som sliter,og i mobbing. Og hvor mye ansvar vi voksne må ta for at mobbe trenden skal snues. Kommer tilbake med mye mer om det.

Jeg har en elsykkel som jeg elsker og som gir meg mange lange fine turer og som det også vil komme noen bilder og oppdateringer om..

Ellers er det skog og mark, det er livet og det er tanker jeg har som jeg vil dele med dere.

Det her har jeg tenkt på lenge, og nå er jeg altså i gang. Takk for at du vil følge meg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg