Tid for konsert igjen

I går var jeg på konsert, og den dama her burde det vært bilde av i ordboka under – musikk.

En så utrolig musikalsk gjeng, og jeg var helt fascinert. En utrolig fin konsert var det.

Rørende og sterkt. Og like imponert av resten av bandet hennes.

Så rart å gå på konsert som om det skulle være den vanligste ting i verden. Merkelig med mye folk, og nesten litt skummelt. Men aller mest- veldig moro.

Jeg tror den pandemi tiden har gjort noe med oss som kanskje vedvarer. Det har blitt en naturlig greie å holde avstand, og jeg tror også det er vanskelig for mange å komme i gang igjen med disse hverdagstingene vi før var så glad i.

Dørstokkmila er kanskje blitt enda større?

Jeg tror jo at det er flere enn meg som kjenner på det, men så må vi jo begynne å leve litt igjen også?

Fin helg, og nå er det sol. Sjøen frister i dag, tror jeg. Mye folk i går, lite folk i dag. En god blanding for ei ekstrovert introvert;)

Ha en god søndag der du er.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg