Til deg ..

Til deg… som lever skjult med legningen din.

Til deg, som ikke tør å stå fram med en annen legning.

Til deg, som skulle ønske du hadde mot.

Til deg …..

Det kan gå bra. Det kan gå så mye bedre enn du frykter.

Til deg.. som er redd for andres reaksjoner.

Til deg… som er redd homohat..

Les kommentarene på de siste innleggene mine. Se her og her <3

Er ikke det kjærlighet, så vet jeg ikke hva som er kjærlighet. Etter å ha synliggjort litt homohat, så har jeg blitt overstrømmet med de vakreste, fineste meldinger. Og jeg håper du ser dem. Jeg håper du ser hvor mange som heier på deg, som aksepterer deg og som står her, klare til å si i fra til dem som ikke aksepterer.

Og jeg vil si at jeg leser alle meldinger som kommer inn, men jeg har ikke rukket å svare på alle enda. Jeg setter så pris på alle sammen, og jeg vet det er mange som finner trøst i alle dem støttende, gode meldingene fra dere. Det gjør meg skikkelig rørt <3 Jeg håper dem som sprer hat, ser alle meldingene fra alle dere, og ser at vi er mange. Vi er mange som heier på kjærligheten.

Det er et behov for å sette fokus på hvor mye fordommer som fortsatt er rundt oss. Det er mange som hater, det er mange som er sinte, og det er mange som bruker tiden sin på å fortelle andre mennesker at dem ikke er bra nok.

Men…. det er flest som heier. Det er flest som aksepterer og som ser alle mennesker som likeverdige. Det har ingenting med hvilken religion du har, hvilken legning du har eller hvor du er født. Vi er mennesker alle sammen.

Sil ut hvem du hører på, og lag deg din hær av mennesker som ønsker deg godt. Jeg er ganske sikker på at det er flest av dem. Det er flest av dem som vil du skal ha det bra, og som ønsker at du skal være lykkelig.

Tusen takk  alle dere som har gjort den helga her helt fantastisk. Jeg er helt overveldet over alle meldinger som strømmer inn. Dere gir meg troa <3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg