Tips for mageproblemer

Reklame |

Mageproblemer er sjelden stas å snakke om, men jeg har skjønt at det er mange som sliter med det. Jeg har gått i årevis med å grua meg til turer, til å sove andre steder fordi jeg aldri helt vet hvordan magen er. Men jeg har på en måte lært meg å leve med det, og har funnet ting som hjelper meg.

Jeg reagerer på mye mat, og har diagnosen irritabel tarm. Det betyr at jeg enkelte dager må være i nærheten av en do, og det fører med seg mye magesmerter. Og jeg har prøvd mye forskjellig.

Helt til en kollega for noen år siden, anbefalte Silicea. Det har jeg brukt i perioder med vondt, og til og med når jeg har hatt magesår og magekatarr. Det er ikke noe jeg har blitt spurt  om å reklamere for, men jeg vet det er såpass mange som sliter med magen- og spesielt mange av oss som også har fibromyalgi, og derfor vil jeg dele det her. Kanskje det kan hjelpe flere?

Silicea

Det her er ikke noe jeg snakker om med glede, men sånn er det, og  det er det mange flere enn meg som sliter med. Etter jeg prøvde det for første gang, så har det reddet meg mang en gang. Og det er alltid noe jeg må ha i skapet. Kan kjøpes på helsekost, og litt billigere om du kjøper på nett.

For å slite med magen, er hemmende i hverdagen. Det, sammen med en del annet, må gjøre at jeg omgjør ting som er planlagt, og legger opp dagene litt etter åssen form og mage fungerer.

Nå kjøper jeg den her hvis jeg skal noe sted, for da er jeg sikker på at jeg kommer gjennom dagene uansett hvor jeg er 🙂 Og det er godt å ha funnet noe som hjelper..

Så et lite magetips på en helt vanlig torsdag.

Ha en fin dag alle 🙂

2 kommentarer
    1. tusen takk for tipset! det finnes mange av oss der ute som plages med magen så mye at det styrer hverdagen helt eller delvis. og reklame er noe jeg automatisk ikke stoler på. derfor er det så viktig at de som prøver produkter hjelper oss andre til ikke å kaste bort den lille trygda man har på bomkjøp. så igjen tusen takk! jeg skal prøve 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg