Trenger tips

Livet er bittelitt kjedelig om dagen, men absolutt best på sofaen- selv om jeg prøver å komme ut litt med bikkja og få litt sol.

D vitamin er viktig sies det, så prøver å suge litt inn av det. Sønnen er litt bedre, han er feberfri- men fortsatt veldig sliten. Jeg er pjusk og sliten, det meste føles som en treningsøkt- og alt smaker metall, men jeg tester negativt. Går alikevel ut i fra at det er best å holde seg hjemme nå.

Ikke at det er ork til så mye annet heller:P

Jeg gjentar i hodet at det snart er vår, og det er blitt et mantra om dagen. Vår er den aller beste årstiden og jeg gleder meg så mye til lettere tider, og friskere tider.

Har du en serie eller favorittfilm å anbefale, så hyl ut i kommentarfeltet. Alt av tips tas imot med takk. Takknemlig for internett og tv nå;)

2 kommentarer
    1. Bekymringsløs svada der klønene blir heltene; Politiskolen-filmene
      … og der urinnvånerne blir de mest vettuge: Crocodile Dundee I og Ii
      Eftertenksom historisk feelgood-serie: From Larkrise to Candleford
      Historisk kostymedrama: Downton Abbey,
      Elizabeth I
      Filmer med budskap: The blind side, Invictus, Ghandi, Shawshank Redemption, Babettes Gjestebud, Freedom writers
      Magi og eventyr: Hele Harry Potter-serien, The Whitcher-serien, Arcana-serien, Istid-filmene, Dragetreneren-filmene
      … det er da så mange…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg