Ut av komfortsonen

Det er det ikke tvil om.. Jeg trives aller best hjemme, selv om helgen har vært utrolig fin på alle måter.

Jeg har kjørt på e18, og på steder jeg aldri har vært før. Jeg har kjørt gjennom Tvedestrands trange gater og sentrum av Grimstad. Det er noe jeg er stolt av, siden jeg aldri helt har likt å kjøre på steder jeg ikke er kjent. Så grensene pushes stadig, og det hjalp helt klart med en utrolig god lånebil fra Mobile Fredrikstad.

Jeg har pusha mye grenser det siste året, og jeg tror det er litt viktig å komme ut av komfortsonen litt også. Det har jeg gjort denne helga. 1

Og ekstra stas er det å komme hjem til å se at alle blomstene og urtene spirer og gror.

Her er det bare å gå i gang med litt rydding, og klyping av tomatplanter.

Bilen skal leveres, og dagen skal brukes på å gå igjennom intervju, og å rydde litt. For uansett hvor lite jeg føler jeg tar med meg på tur- så er det mye å rydde når jeg kommer hjem. Jeg er elendig på å pakke , det får jeg bevis på gang på gang.

Surrete og distre, alltid tidlig ute og pakker alt for mye.. men snill er jeg 😉 Og jeg har et vist system i rotet mitt, og det holder det for min del 😉

Tenker at en queen også har sine issues 😉 Men ikke verre enn at jeg lever fint med det. Og det er jo det viktigste, og det jeg snakker mye om. Å trives med seg selv..

 

Jeg håper du også trives med deg selv, og at i dag blir en bra dag 🙂 Kanskje i dag er dagen hvor du skal gjøre noe du har utsatt lenge ? Prøv:)

Enten så går det bra, eller så går det over 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg