Vær obs om du har en flamingo i hagen

Reklame |

Jeg hadde besøk av gode venner forrige helg, og en av de fikk seg en latter av alle flamingoene mine som jeg har stående rundt på tomta. Ho lo helt hysterisk faktisk , og jeg stussa litt over hvor utrolig morsomme disse flamingoene så ut til å være…

Ho hadde nettopp fått vite betydningen av å ha en flamingo i hagen, og lurte på om det var så lurt at jeg hadde det over hele. Og spurte pent om jeg kanskje allerede var klar over betydningen, og gjorde det med vilje ?

Jeg fikk beskjed om å google litt om flamingoer i hagen, og det gjorde jeg :P. Det første jeg får opp er; bli ikke overrasket om du får uventet besøk om du har en flamingo i hagen. Det er nemlig et hemmelig signal, brukt internasjonalt, for å vise at den som bor der er swingers. Altså ikke som dansesving, men som swingers i partnerbytte seksuelt…. Dette er altså en invitasjon til å bytte partner, hjemme hos meg 😛 ….Og sikkert hjemme hos mange av dere 😉

Så der lærte jeg noe nytt. Men jeg må jo si at i 2021 så er vel grupper på nett nok til å vite hvem som er med på hva  eller ikke? Man går vel ikke rundt å ser etter flamingoer lenger ?? Litt usikker ble jeg, så noen av de rosa flotte flamingoene mine er nå inni paviljongen i stedet. Det får jaggu være nok med at jeg er blitt en “rikslesbe” her jeg bor…

Så har du som meg, masse flotte rosa flamingoer i hagen, så kan det jo hende du får besøk ? Hvem vet, men sikkert greit å vite . Man lærer noe nytt hver dag…

For det er tydeligvis mye  man ikke vet 😛

Ha en fin soldag alle, med eller uten flamingoer 🙂 Og er du ikke skremt ,så  er det bare å klikke på bildet under.

Bestway//Bagz Flamingo//Cloudberry Castle

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg