Værsyk ?

I dag er ikke en bra dag, sånn kroppsmessig. Jeg elsker høsten, regn og høststormer- men kroppen min er ikke helt enig med meg. Føler meg som Hege, 91 år og er stiv som en stokk i alle ledd. Så hjertet, hodet og kroppen er ikke helt på nett med følelsen av høst.

Men pent er det. Og høsten tar med seg en ro som jeg liker veldig godt <3 Og så godt det er å ligge under dyna og høre vinden og regnet som pisker mot ruta.

Kroppen derimot er et helt annet kapittel. Men det gjelder å ta dagen som den er uansett. I dag blir det ikke store sprell, men det blir en hyggelig og god middag hjemme som barna skal lage:) Hvalbiff er på menyen og det gleder jeg meg til.

Jeg merker at det er lurt at jeg sier i fra at i dag er ikke helt dagen til Hansen her. Det gjør godt å si det høyt, også er jeg på en måte ferdig og det er som det er. Og forventningene til hva jeg skal gjøre i dag, blir senket og alt annet blir da bare en bonus.

Og andre mennesker klarer jo faktisk ikke lese tankene mine, så istedenfor å virke lat og muggen, så er det bedre å si at i dag er ikke helt dagen til de store sprella.

Men det er søndag, og jeg har fine folk rundt meg, og vi skal kose oss med å lage mat og bake.

Så satser jeg på at litt farger på morran gjør susen:P

Ha en god søndag der dere er , og om dagen din er litt grå- bruk dem du har rundt deg <3 Vær sammen med dem som gjør deg glad.

 

“HUSK, det er bare en dårlig dag. IKKE et dårlig liv.”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg