Vi har alle våre greier

2 juledag, og litt av julen er ryddet bort i dag. Fordi jeg syns det var deilig, og fordi jeg syns jula i år har vært veldig rar- og syns det er helt greit at det går mot hverdager igjen.

Dagene nå er kalde, og har vært brukt til å være samme familie, og til å være ute.

Det er godt å ha Charlie, som får meg ut og som får alle dager til å bli litt hverdag. Han gjør at jeg kommer meg på tur, og han er godt selskap til en god film.

Filmen i kveld ble The greatest showman, og jeg kan ikke skjønne at jeg ikke har sett den før i dag. Jeg har lyst å se den en gang til med en gang. For en FANTASTISK film. Rørt til beinet, og har smådansa på sofaen her i to timer nå. Elsker den!!

The Greatest Showman Cast – This Is Me (Official Lyric Video) – YouTube

Se det klippet her, så vil du garantert se resten også;) Eller er jeg kanskje den eneste som ikke har fått rota meg til å se den før nå?

For å være som man er, være stolt av den man er- uansett hvordan man ser ut eller hvem man elsker. DET betyr noe. Det betyr mye. Vi har alle våre greier, og vi er alle annerledes. Og det, det er fint det.

Og å bli sett som den man er. Å bli sett på gode dager, på dårlige dager, på dager man helst vil være usynlig… Det betyr noe. Og folk som ser deg som deg, og som heier på deg- akkurat som du er- det er folk du skal ta vare på. For de folka, de betyr no;)

Ha fine dager alle, og jeg håper dere holder dere friske og at dere har dager som dere ønsker å ha.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg