Wow for en søndag

Jeg har sovet lenge i dag, og når jeg våkner og setter meg med kaffen og pcen i sola, så er det helt overveldende hvor mange nye følgere jeg har fått, og ikke minst hvor mange meldinger som har tikket inn i løpet av helga.

Det er nesten så jeg ikke klarer å tro det. Jeg håpa jo, og hadde en drøm om å nå ut litt , men jeg hadde vel ikke helt troa kanskje.. Så derfor blir jeg så rørt over at mennesker jeg ikke engang kjenner tar seg tid til å sende meg en melding for å fortelle at det jeg skriver gjorde inntrykk.  Og at jeg er en inspirasjon for å være seg selv.

Tusen takk for at dere leser hva jeg skriver, og engasjerer dere og sender meg deres historier. Det gjør dypt inntrykk på meg.

Dagen i dag skal brukes til å svare på meldinger, og nyte sola, samt å fortsette på et veranda prosjekt. Terrassen skal gjerdes inn så den pelsdotten her skal få gå litt mer løs. Jeg flytter stort sett ut hele sommeren , og gleder meg så mye til å få en innramma fin veranda. Foreløpig ser det sånn ut…

Her skal det bli mange fine sommerkvelder i år. i mens nyter vi sommerstua noen timer til i sol, med epletrær som spirer mer og mer for hver dag. Finnes det noe bedre enn Mai måned? Måneden hvor alt vokser til liv og verden blir full av klare, fine farger igjen.

Bare å nyte. Ha en flott søndag <3 Og takk <3

 

Star Trading//Star Trading//Star Trading

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg