Du er aldri alene

Så bra kan en onsdag være.

I dag våknet jeg med full innboks etter innlegget i går, og det er både trist og fint på en gang. Så mange skriver at de kjenner seg igjen, at de skammer seg- og sjelden snakker om det med noen. Jeg er utrolig glad for tilbakemeldinger, og at det å være åpen om det betyr noe for noen. Innlegget fra i går kan du lese her.

Ved at jeg velger å snakke om det som er vanskelig, så er det andre som finner en trøst og motivasjon i det. Og det viser vel litt hvor viktig det er, og hvor utrolig dumt det er å velge å ikke snakke om det.

DU ER ALDRI ALENE 

Og noen ganger så kan det å dele med noen, bety like mye som noen tabletter kan gjøre. Det kan gjøre så godt å sette ord på det,  og samtidig få en bekreftelse at det er flere som føler det samme som deg. Det er flere som har det på samme måte. Så kanskje du skal ta sjansen. Vær ærlig mot noen du kan stole på.

Jeg er sikker på at det vil hjelpe og sette ord på ting. Det er skummelt å si ting høyt, og kanskje fordi ved å si det høyt- så blir det reelt og så virkelig på en måte.

Men sånn er livet. Og å akseptere det er nok en greie det og.

Takk for så mange meldinger, og fine ord. Jeg har ikke kommet gjennom halvparten enda, men alle skal leses. Dere er gull- og jeg setter så utrolig stor pris på at dere skriver til meg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg