God helg :)

Fredagsvaska er unnagjort, bikkja er sliten og vi er klare for en deilig kveld.

Utrolig hvor mye det gjør med litt nye blomster på bordet 😉

Jeg har fått noen meldinger etter innlegget i går ; Det sliter på kroppen å skjule noe hele tiden. .

Det er flere som sliter med det. Sliter med å være den de er- for andre de er glad i. Men jeg håper du har noen. Jeg håper du har ett sted å være trygg, ett sted hvor du kan senke skuldrene og bare være deg.

Veien dit er kjempeskummel, det vet jeg- men jeg vet også at det kan gå så mye bedre enn du frykter. Og verden er full av fine folk. Full av fine folk som vil deg vel, og som vil heie på deg. Som ønsker at du skal ha det bra.

Men det er ikke bare å komme forbi den største fienden, som ofte er oss selv.

Jeg håper du sitter et sted i kveld med ro i kroppen, og vurderer å fortelle det til noen. Å si det høyt er så vanskelig, men jeg håper du klarer det. Og jeg håper du har folk som løfter deg. Om ikke, så må du starte å utvide kretsen din litt. For bra folk finnes. I massevis .

God helg til dere alle fra meg og Charlie ( som lurer veldig på å få opp noen adventslys i helga ) Bent Høie har sagt mye bra, Og det er en setning jeg festa meg til . Han sa; Gjør det som gjør deg glad.

Og lys gjør meg glad 😉 Hva andre mener- det er ikke så veldig nøye. Det er jo snart jul 😉

God fredag 🙂

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg