Jeg ber jo om bråk

Når jeg skriver et innlegg om Listhaug, og attpåtil lar dem publisere det i Nettavisen:P.. Jeg viste at jeg kom til å våkne opp til mange meldinger i dag. Og det gjorde jeg.

Kommentarene uteblir ikke ..

Jeg treffer en nerve hos mange når jeg skriver det jeg skriver, og det skaper tydeligvis mye sinne. Det gjør det jo hos meg også, og er en grunn til at det bobler over.  Innlegget mitt i Nettavisen kan du lese her.

Jeg blir jo engasjert, og selv om jeg vet så godt at det ikke kommer noe ut av et innlegg som det, så klarer jeg ikke la vær alltid. Det er noe inni meg som bare bobler over, og jeg sier i fra. Jeg står for alt jeg sier og mener, og jeg syns verden er blitt litt gal. Og jeg kjenner jo at jeg ønsker meg mer og mer inn i politikken..

Takk for alle meldinger på innboks, det har flommet helt over- og så utrolig mange fine meldinger. Jeg skal lese alle. Det som undrer meg oppi det her, er at de som er enig med meg- de skriver ikke offentlig. Det er kanskje så enkelt som at folk flest ikke gidder kommentarfelt, og det syns jeg jo er en veldig fin ting. Og folk flest har vel ikke tid eller lyst til å leke nettroll hele dagen 😉

Så mens debattene går sin gang, så har vi brukt noen timer på tur både i går og i dag.

For enda så glad jeg er i bloggen min, og det som følger med- så er det ingenting som slår noen timer i sol og natur med godt selskap.

En god balanse er lurt tenker jeg 😉

 

5 kommentarer
    1. Jeg leste Listhaug innlegget ditt først nå, og jeg er hjertens enig med deg! Sylvi Listhaug og hennes uttalelser får det ofte til å boble og koke i meg.
      Det koster å skrive slike innlegg.
      Du får noen av de bruneste netteollene frem fra skyggene sine. Det kan være tøft når det står på. Håper likevel at du ikke blir skremt fra å reise din stemme mot det menneskesynet Listhaug og hennes likesinnede forfekter.
      For vi trenger flere som deg som tør å ta til motmæle.

      1. Tusen takk for fin kommentar 🙂 Det bobler så mye at jeg innimellom ikke klarer å svare tilbake.

        1. Ikke svar på de dummeste kommentarene.
          Jeg er Rødt politiker, og gikk for et par år siden ut mot SIAN i lokalavisa…..
          Vel, kommentarfelt, både på blogg og fb +innboksen på mail sms, messenger var relativt fullt en stund.
          Jeg svarte ikke p de mest usaklige.

          1. Nei jeg gjør ikke det 🙂 Ja kan tenke meg det gikk for seg. Jeg har også hatt innlegg mot SIAN som endte med trusler jeg måtte sende videre til politiet.. Men viktig å si fra og. For vi er heldigvis så utrolig mange som mener motsatt.

    2. Du må betale for flyktningene av egen lomme. Du må flytte inn i de invandrertette bydelene som norske flytter i fra.
      Du som vil ta i mot flyktninger må yte mer både økonomisk og arbeidsinnsats med flyktningene etter at de er kommet til Norge.
      Det forplikter for dere som er for innvandring

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg