Jeg var ikke forberedt på alt hatet..

I går så ble jeg igjen litt usikker på om dette er noe jeg vil gjøre. Vil jeg virkelig utsette meg for alle de meldingene på innboks og kommentarfelt som ikke gjør annet enn å spre hat? Jeg hadde en liten nedtur i går, og det som skjedde i kommentarfeltet mitt ble bare toppen. Men etter å ha lest innboksen i dag, så er jeg tilbake. Selvfølgelig vil jeg fortsette. Jeg startet med det her for en grunn, og den grunnen skal dra meg videre. Og grunnen er at ” det er bare kjærlighet”. Så enkelt .

Og samtidig så er det er jo den type hatmeldinger og hatytringer som viser at den kampen her er så viktig.

Ved å velge å være offentlig, så visste jeg at det ville komme en del kommentarer og jeg var på en måte forberedt. Det jeg ikke var helt forberedt på, er det voldsomme hatet som kommer. Det hatet som er mot mennesker som meg. Mennesker som til stadig skal fortelle meg hvor lite verdt jeg er, hvor feil det er å være meg og sammenligner med pedofile og nekrofile. Det er visst veldig inn om dagen, for det går igjen til stadighet både på innboks og i kommentarfelt .Og de som skriver ,de  er så sinte. De er fulle av sinne og hat, og det er ingen filter på hva de skriver.

I går så valgte jeg å moderere kommentarfeltet på Facebook siden min. Det skulle være så unødvendig, men jeg gjorde det. Jeg ønsker ikke at siden min skal ha kommentarfelt med hat og nett troll. Det er mange som følger meg som enda ikke tør å være seg selv og jeg vil beskytte dem, og jeg vil beskytte meg selv. Og jeg vil si at det ikke er greit. Å gi noen av de oppmerksomhet, er som å tenne bensin på bålet, og det tenker jeg ikke gjøre. Innlegget som skapte mye av det, kan du lese her

Men nå er det mandag! Ny dag, ny uke og nye muligheter. Det er eksamens uke , så det kan være at det blir litt stille fra meg, selv om jeg tror det godt skal la seg gjøre 😛 Jeg har jo for mye på hjertet.

Jeg velger å ta med meg alt det gode, og legger bak meg det som klarte å sette seg litt i går. Jeg tror på at vi kommer lengst med å være snille mot hverandre. Med å akseptere at vi er forskjellige, og ved å vise kjærlighet. Kjærlighet kan ALDRI være feil, det gjelder bare å spre kunnskap. Det gjelder å være synlig. Ikke minst for alle de som enda ikke tør å være seg selv.

Det er ikke så stor forskjell på Jørgen hattemaker og Kong Salomon. Og selv om det er hardt å innrømme for mange, så er vi født ganske så like.

Ha et åpent sinn, det kan hende du blir overrasket. Jeg tror det gode vinner, og er det noe den situasjonen vi er oppi nå , har visst oss, så er det at sammen er vi sterke. Vi klarer det, sammen. Det er jeg helt sikker på.

Ha en fin uke der dere er.

 

2 kommentarer
    1. Helt vanvittig at vi blir sammenlignet med mordere og pedofile i 2020. Håper du klarer å prelle av deg haterne og folk som dessverre ikke skjønner noen ting men som ikke klarer å være å komme med nedlatende oppgulp. Dem må ha det fryktelig grusomt og ha selvtillit til null for å “heve” seg selv over 1800-sprettkaldt mote. Kanskje dem knapt oppkevd kjærlighet selv stakkars.
      Blir stadig vekk overrasket, men opplever selv mer og mer kjærlighet og støtte av folk flest. Har noen et problem meg meg og dama, er det faktisk kun dem sitt problem. Jeg har funnet kjærligheten, og leier henne stolt i offentligheten.

      Jeg må berømme motet ditt og takker deg for å være det flotte forbildet du er fineste Hege❤
      Håper mennesker som er skeive og fortsatt i skapet kan bli inspirert av deg med kun å være seg selv, og det er mer enn godt nok.

      1. <3<3 Tusen takk og så sant alt du skriver . Det er fortsatt så mange som ikke tør å være seg selv, så gode historier er viktig . Takk for at du deler <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg